понеделник, 4 ноември 2013 г.

Супа с праз

Продукти: 
2 стръка праз
2 картофа
1 зеленчуков бульон
черен пипер
2 с.л. заквасена сметана
червен пипер









Времето позна да се захлажда и се усеща, че есента настъпи. В такова време според мен най-подходяща е топлла зеленчукова супа. Това време е най-подходящото за да се възползваме от изобилието от есенни зеленчуци. А на всичкото отгоре супата е лесна, става бързо и е много вкусна. Като за първи път чух рецептата не ме впечатли, но когато я пробвах много ми хареса и продължавам да я приготвям и да я хваля. Познатите ми реагират като мен и не се ентусиазира като чуят, но които се е навил не съжалява. Пробвайте и вие.

Начина на приготвяне:
В тенджета се налива 1 литър вода и се оставя да заври.
Празът се почиства и се нарязва на колелца. 
Картофите се обелват и се режат на кубчета.
Когато водата заври се слага бульонът да се разтвори, добавят се празът и картофите и черния пипер. Супата се оставя да ври докато зеленчуците се сварят.
Когато супата е готова се сипва в купички и се полива с 1 с.л. заквасена сметана, поръсва се с щипка червен пипер и е готова за сервиране.


1 коментар:

  1. Не съм срещала такава супичка досега, много вкусно ми изглежда, а с и представям колко е ароматна само! Прекрасна нова седмица, миличка! Пилето Стифадо също е много вкусно!

    ОтговорИзтриване