четвъртък, 1 август 2013 г.

Сладки изкушения...от глина
















Готвенето е една от страстите ми, но имам и други разнообразни интереси. От няколко години се занимавам от време на време с изработка на бижута и кутии с декупаж. Те не заемат толкова често и продължителна част от времето ми както готвенето, но са прекрасен начин за почивка и развлечение. Бях виждала бижута от полимерна глина и много ми харесваха, но не бях обмисляла да се захвана и с това, докато наскоро не получих подарък- пълен комплект от глина и необходимите помощни уреди за начало. Бях много развълнувана и множеството клипове и снимки в интернет ме вдъхновиха, дори и не очаквах толкова скоро, толкова красиви резултати, но се получиха. Така и започна новото ми активно занимание с бижута. Може да видите резултатите до момента тук.

Разбира се не можах да мина без да вложа любовта си към храната и в това ново начинание и резултатите са много сладки, макар и да не стават за ядене :). Аз много си ги харесвам и се надявам и на вас да ви допаднат.









Няма коментари:

Публикуване на коментар