четвъртък, 28 ноември 2013 г.

Салата с амарант (Inspired by Any)

Продукти:

шепа амарант
пакет млади листа спанак и рукола
1 червено цвекло
синьо сирене
зехтин
сол








Близо до нас има магазин за био храни и отдаван се каня да вляза, но все отлагам. Тези дни имах и време и желание и реших да видя какво ще ме грабне. Едното нещо, което взех беше амарант. Преди не съм го пробвала и смелостта ми стигна само за приготвянето на салата. По време на приготвянето се сетих за идеята на Ани от Вкуснотека за цвекло във формички и реших да я приложа.


Начин на приготвяне:
Амаранта се сварява за 10-тина минути и се прецежда.
Листата се измиват и се почистват от дръжки, ако има такива.
Цвеклото се нарязва на филийки и с резец се нарязва в желаната форма.
Синьото сирене се нарязва кубчета.
Всички продукти се смесват и се овкусява със зехтин и сол.

1 коментар:

  1. Амарант още не съм пробвала, прилича ми на киноа? Така в салатката стои много добре, а и комбинацията на синьо сирене със свежа салата много ми допада. Поздрави!

    ОтговорИзтриване