сряда, 28 ноември 2012 г.

Ароматна леща

Рецепта:
150 гр. леща
1 глава лук
2-3 скилидки чесън
1 морков
1 с. л. домати от консерва
сол (вегета)
чубрица
мазнина






Аз харесвам леща принципно, но лещата, която готвех по рецепта от тефтерите ми се получаваше леко семпла и така реших да импровизирам. Надявах се да има промяна и резултатът ме изненада приятно. Пробвайте и кажете дали и на вас ви харесва.

Начин на приготвяне:
В мазнина и малко вода се задушава лукът, чесънът, морковът и чубрицата под капак. Когато зеленчуците омекнат се добавя лещата, доматите и вода около 0.5 л., вегета ако имате и сол на вкус. Ястието се вари, докато омекне лещата. Ако е необходимо добавете вода по време на готвенето и може да я направите по-гъста или по-рядка както на вас ви харесва. Аз този път я направих доста гъста и ми хареса как се получи.

2 коментара:

  1. Аз харесвам леща, но само вкусно приготвена, а тази определено е такава! Супер е рецептата! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, радвам се, че ти харесва, особено като виждам, че ти определено имаш опит с вкусните неща :)

      Изтриване